Potrzebuję ciagniki siodlowe do stalej pracy w strefie państw Skandynawskich.
Kierowca musi posiadac:
- ciagnik siodlowy 2 lub 3 osiowy i kierowca (jeden kierowca),
- dopuszczony do ruchu w w/w panstwach,
- OCP (ubezpieczenie),
- znac jezyk angielski lub rosyjski.
- euro 5 (euro 6 tez mozna)
Jesli cos sie staje z jego ciagnikiem(awarja) musi gwarantowac zamiane!
Kazdy przewoznik podpisuje z Romtex Co LTD umowe (Zyszek, moze byc to nasza firma w Polsce,nie koniecznie Romtex) by nie obejsc bezposrednio lub posrednio swojego pracodawce na czas 5 lat od momentu podpisania umowy.
Stawki za km to 0,83 € /km-dla 2 osi, a 3 osiowy ciągnik 0,86€ /km)
- srednie na miesiac kierowca robi okolo 10 tys km, oplata co miesiac(okolo 8300€ lub 8600€)
- 3000 euro odejmuje za karte paliwowa (jesli karte paliwowa posiada przewoznik to nie) (p.s. na karcie paliwową od zleceniodawce sa znizki w Skandynawii) .
- z tego odejmuje sie 700€ za dzierzawe naczepy,
- jesli SIM karta dla mobil telefonu od firmy(od nas) to 60€ za telefon(co miesiac),
Srednio: 8500e -3000e -700e -60e = (3760) = 4740e z tego za liesing, wyplata kierowcy ...itd
-Ilosc ciagnikow na dzien dzisiejszy potrzebny ok 100 (sto).
-------------------------------------------------------p.s. w tym 2 eurocenty za km dla pośrednika
* Winetki Dania, Szwecja przewoznik kupuje sam (8€ dzien, 120€ m/c) Norwegia placi zleceniodawca, promy, mosty tez zleceniodawca(Finlandia drogi bezplatne)
Trans ID 212324-5